Monday, March 14, 2011

saia syg arwah tini, =)

Arwah Fatini(tiga dari kiri)
Aku rasa nak ziarah kubur arwah lar before amek result.patot or x?
bukan pe..aku windu kt dye.dapat tatap kubur pon jadilah.rasa dekat jugak dengan arwah..
tapi bila?dengan sape?nnti lar aku pikir..harap2 result arwah gempak walaupun dye dah xde lagi.
ada satu malam tu aku mimpi kan arwah..aku n kwan2 serta dye kt sebuah sekolah.
aku tanya arwah betul ke kau dah mati? n dye jawab betul la..aku . pon bertanya lagi siapa yang lepaskan kau ke sini?dye jawab.....(aku xboleh cakap kt sni,sory k)
so, aku pon jalan2 dengan gumbiranya bersama arwah n aqilah.di pertengahan jalan,aku tahan dye sebentar,
aku cakap kat dye segala benda yg memang aku nk cakap kat dye sebelum nie,
macam nie la yg dapat aku ingat:
    ''tini,aku dah lama nk mintak maap kt ko kalo ade salah pape,n aku nk ko tau yg syg ko sgt2''
n dye pon pelik nape aku cakap cmtu sebab aku nie jenis xde perasaan sikit so xkn cakap mende2 cmnie dgn mudahnye.
aku terus peluk leher dye erat2, aku rindu dye sgt2,tapi dye tarik tangan dye dari aku n juz senyum jer..
yang pasti lepas tu dye dah xde ilang cmtu jer,sebab dye kata dye dtg kejap je..so mybe dye dh balik ke tempat dye semula..aku ngn qilah dah try carik dye kat merata tempat, then ada la terjumpa dgn seorg budak yg dari jauh nmpak macam arwah tapi bila pergi dekat rupanya org lain..


aku ada tulis status nie kt wall arwah(still wujud lagi fb dye) dan yang pelik nye seorang lagi kawan aku dah tulis kt wall arwah sebelum aku yg dye mimpikan arwah dan kitorg  juga..mungkinkah kitorg mngalami mimpi yang sama?mungkin arwah nak mintak doa dari kami sahabat beliau..
jangan risau tini,kitorang selalu doakan kau..xkn pernah putus doa dari kami semua..
Yang pasti kematian itu memang menginsafkan aku. nak buat dosa pon fikir 2x lar psnie..
semoga rahmat Allah mengiringi pemergianmu..
saia syg tini <3

3 comments:

  1. agak ar... nie boleh wat kisah drama nie....

    apa2 hal.... live must go on....

    ReplyDelete
  2. xdela smpai cmtu skali..adehh,oke tengs!live must go on!chaiyok2

    ReplyDelete
  3. masa sya bce bout apa jadi kt tini.sya sndri bole menangis.even ta kenal sapa dia.sbb saya ley rasa apa yg awk rasa.may ALLAH bless her.

    ReplyDelete