Wednesday, December 29, 2010

an opener

 Hi guys!ni first time aku menulis blog.so i got notink much to say.juz wanna say welcome.haha.
Tron :)
First of all,aku nak tanye korang besh ker menulis blog nie?kadang2 aku rase cam buang mase.tpi kdg2 mmg perfect la kalo kita nak meluahkan perasaan n biar others tau.sharing is caring en?huhu.juz 4 ur info,semalam aku tonton cerita TRON.agak menarik.an action movie.3D some more!oke fine memang la 3D tapi en spect uh lagi berat dari goggle tau!dah lar aku ta penah pakai spect tetibe kene pakai untuk 2 jam cmtu!OMG. semput aku menahan lenguh kt batang idung aku nie.biji mata xyah cakap lar.. da terkebil-kebil da nak terkeluar.. nak tak nak tangan aku nie lar yang menongkatkan spek 3D yang maha berat nie.alfonso de albuquerque betol lar.tapi overall korang kene fokus btol2 time tengok cite uh coz tader subtitle.aku ni bukan power sangat pon bi.ahaks

No comments:

Post a Comment